copyright 2020 © Jan Vašek   |   jsem@jan-vasek.cz   |   LinkedIn   |   GDPR   |   

Jednodenní školení Facebook a Instagram reklamy

8 hodin reklamy a nic než reklamy

9.00 – 18.00 školení

od 18.00 prostor pro dotazy

občerstvení zajištěno

konání v Cowo CB (Široká 19)

Školení 3v1

1. jednodenní školení

2. dodatečné materiály

3. vstup do studijní skupiny

kapacita max. 10 účastníků

Úroveň středně pokročilý

​Školení je určeno pro středně pokročilé, co už základy Facebook marketingu ovládají, pracují s reklamou a potřebují se zdokonalit

16. květen 2020

Jsem Honza Vašek - markeťák, projekťák, lektor a konzultant

Onlinu se věnuji od roku 2011 a přes weby, výkon e-shopů, PPC, UI/UX, produktovou prezentaci, emailing, SEO, copywriting a zákaznickou péči jsem se dostal k sociálním sítím. Od roku 2013 mě živí Facebook reklama.

​Školím to, co jsem se naučil a vyzkoušel. Ne to, co jsem si někde přečetl. Ve Facebook reklamě už jsem utratil 8místné částky v ČR i zahraničí. Ne vždy se všechno povedlo, proto při školení odkrývám i ty neúspěchy, ať se vyvarujete chybám nebo postupu pokus-omyl.

Nekupujte zajíci v pytli!

Omrkněte hodnocení tohoto kurzu, kterých si nesmírně vážím, ať víte, do čeho investujete. Mými kurzy a konzultacemi již prošly stovky lidí. Co si budeme povídat, dnes školí mnoho lidí, sami se rozhodněte, u koho necháte své peníze.

Verča Smolová - GoSMS.cz

Zúčastnila jsem se školení Facebook a Instagram reklamy, který Honza pořádal. Ač jsem ke školení byla spíše skeptická, tak mohu říci, že po prvních minutách tohoto celodenního vzdělávacího maratonu jsem rychle změnila názor. Honza opravdu umí, a to nejenom v rámci znalostí s FB a INST, ale také i jako lektor. Ani chvilku jsem se během dne nenudila, vše jelo svižným tempem, na dotazy Honza ihned reagoval. Takže ze mne klobouk dolů a pro, kteří nad školením přemýšlejí, mohu jedině doporučit! :)

Obsah kurzu

Mrkněte, co vás čeká a nemine. Pokud obsah ovládáte, nejste středně pokročilí a říkal bych vám věci, které už znáte. Přijďte radši na konzultaci. Ale jestli jsou pro vás pojmy níže nové, nebo v těch reklamách máte guláš, ovládáte jen útržky, představujete si za reklamou tlačítko Propagovat, měli byste zbystřit.

  • Proč úspěšná reklama na sociálních sítích není jen o technickém nastavení - pár základních kameů

  • Proč zapomenout na tlačítko Propagovat

  • Jak funguje Facebook a Instagram reklama, aukce reklam, skore kvality, machine learning, učení se a stabilizace doručování

  • Okruhy uživatelů - praktické nastavování a segmentace publik z webu, sociálních sítí, databází, podobná publika, ...

  • Segmentace chladných, zahřátých a hot publik

  • Pokročilá segmentace publik z webu

  • Správce reklam a struktura kampaní + časté chyby

  • Optimalizace reklam a kterou kdy použít (nebudeme se věnovat pouze 2 optimalizacím, a to instalace mobilních aplikací a offline konverze), optimalizace na konverze a mikrokonverze

  • Praktické nastavování reklam - odejdete s nastavenou reklamou

  • Práce s rozpočty

  • Manuální a automatické biddování

  • Umístění reklamy - zkušenosti a doporučení, co kdy a jak použít

  • Akviziční a znovucílené (retargeting) kampaně

  • Brandové a výkonnostní kampaně

  • Kampaně na posilování značky, návštěvnost na webu, náborové kampaně zaměstnanců, produktové prodejní kampaně, opuštěné košíky, dynamické reklamy z Katalogů produktů, dynamický obsah, reklamy do messengeru, Instagram reklamy, kampaně na Facebook události, ...

  • Funnely, zákaznické cesty, rozhodovací proces

  • Vícefázové reklamy

  • Reklamní strategie a vybrané techniky

  • Testování vizuálů, publik, best practises, ...

  • Tipy na aplikace, co vám ulehčí práci

  • Automatizace, nastavení pravidel, co hlídají rozpočty a výsledky

  • Analytika, vyhodnocování a reporty

  • Rozpady reportů dle výkonu, cílovky a plnění cílů; konverze, konverzní okno, vlastní konverze

  • Nadefinování vlastních reportů

Můj program skončí přibližně v 18.00. Pak bude prostor pro dotazy, ať už v učebně, nebo u piva.

 

Raději si rezervujte čas až do večera a využijte mě, můžeme si ukázat další typy kampaní nebo navrhnout vhodnou reklamu pro váš konkrétní projekt.

8. únor 2020

Pokud s Facebook reklamou teprve začínáte, tento kurz pro vás není. Nedávám vám ale košem! Zajděte ke mně na komplexnější školení nebo večerní školu v Budějcích.

Pokud vás bude více, nebo máte firmu, můžu za vámi přijet.

Jste středně pokročilý?

Tak šup šup na objednávku

Tohle školení je pro všechny, kteří nejsou na Facebooku a Instagramu uplní nováčci, umí textovat, ví jaké fotky, texty a vizuály produkovat, ale neumí to dobře dostat mezi lidi.

 

Přijďte, pokud jste začínající markeťák, podnikatel, prodáváte produkty, máte menší e-shop, vlastníte obchod, restauraci, nabízíte vlastní služby, v reklamách plavete, nebo jste prošli už některým z mých komplexních kurzů a chcete se zlepšovat.

 

Pokud kampaně řežete jako Baťa cvičky, říkají vám něco pojmy jako jsou DPA, Split test nebo optimalizace na konverze, přijďte radši na konzultačky a pobavíme se jeden na jednoho.

Jste fajnšmerk? Nudili byste se. Potkáme se na konzultacích jeden na jednoho?

Jste markeťák, můj kolega, pracujete v agentuře nebo utrácíte měsíčně v social reklamě vyšší desítky, nebo stovky tisíc? Tak to přijďte radši na individuální konzultace, kde si popovídáme jeden na jednoho. Na tomhle kurzu byste se nudili.

 

Pravidelně konzultuji marketingové agentury, PPC specialisty, freelancery, kouče, firmy a podnikatele. Případně vám nachystám firemní školení na míru.

Jak poznáte, že jste více než středně pokročilý? Tak mrkněte níže na obsah kurzu, pokud to znáte, už to umíte.

Jste začátečník?

Tohle není pro vás, vyberte si můj jiný kurz

Potřebujete Facebook Business Manager

Na tomhle školení si nebudeme nastavovat Facebook Business Manager nebo implementovat Facebook Pixel, to už musíte mít připravené a vylazené. Pokud máte pocit, že obsah na Facebooku už tvořit umíte a potřebujete jen ty reklamy, ale Business Manager neovládáte, můžete si u mě přikoupit online kurz, ten je primárně určen pro komplexní školení, ale pokud všechny tyhle věci nemáte a přeci jen na školení reklam jít chcete, neobejdete se bez toho.

 

Online kurz obsahuje videa, v níž vysvětluji a prakticky na své obrazovce počítače krok za krokem ukazuji, co to Business Manager je, jak se s ním pracuje, jak přidat tým, agenturu, implementovat Facebook Pixel pro propojení s webem, co jsou to události Pixelu a proč je potřebujete, jak si na Facebook přidat produkty, Katalogu produktů, jak připárovat účet pro reklamu a platební údaje, propárovat s Instagramem, ověřit doménu a mnoho dalšího. Vše z pohodlí vašeho gauče.

 

Kurz lze přikoupit za 1000 Kč při objednávce níže. Online kurz bude otevřen 2-3 týdny před konáním tohoto kurzu, aktuálně pracuji na nové podobě.

Přihláška na školení

Cena za 1 osobu je 3500 Kč.

Stačí vyplnit formulář a do 24 hodin vám přijdou platební údaje se splatností 2 pracovní dny. Po úhradě školení přijde doklad o zaplacení a místo bude 100% vaše. Pokud platba nedorazí, místo uvolním dalšímu v pořadí. Zavčasu obdržíte organizační pokyny. Pozorně si přečtěte i obchodní i storno podmínky.