copyright 2019 © Jan Vašek   |   jsem@jan-vasek.cz   |   LinkedIn   |   

Jednodenní komplexní Facebook školení

20 online videí + 9hodinové školení + bonusy

Školení 4v1

1. online přípravka (20 videí)

2. osobní setkání na školení

3. dodatečné materiály

4. vstup do studijní skupiny

Začátečník až středně pokročilý

Školením prošli podnikatelé, maminky na mateřské, markeťáci, manažeři, majitelé agentur, ale třeba i pekař, umělecký kovář nebo cukrářka. Nebojte se toho.

Jsem Honza Vašek - markeťák, projekťák, lektor a konzultant

Onlinu se věnuji od roku 2011 a přes weby, výkon e-shopů, PPC, UI/UX, produktovou prezentaci, emailing, SEO, copywriting a zákaznickou péči jsem se dostal k sociálním sítím. Od roku 2013 mě živí Facebook reklama.

​Školím to, co jsem se naučil a vyzkoušel. Ne to, co jsem si někde přečetl. Ve Facebook reklamě už jsem utratil 8místné částky v ČR i zahraničí. Ne vždy se všechno povedlo, proto při školení odkrývám i ty neúspěchy, ať se vyvarujete chybám nebo postupu pokus/omyl.

Nekupujte zajíci v pytli!

Omrkněte hodnocení mých školení, kterých si nesmírně vážím, ať víte, do čeho investujete. Mými kurzy a konzultacemi již prošly stovky lidí. Co si budeme povídat, dnes školí mnoho lidí, sami se rozhodněte, u koho necháte své peníze.

Dominika Krejčířová - Jihočeská hospodářská komora, marketing a PR

Na školení s Honzou se mi líbilo, že bylo velmi praktické. Krok po kroku jsme si ukázali, jak nastavovat reklamy, co při správě Facebooku dělat/nedělat a jaké nástroje v rámci této platformy může člověk využít. Kromě konkrétních ukázek také velmi oceňuji osobní přístup a možnost se ihned zeptat, když něco nebylo jasné. Ačkoliv jsem před školením měla základní znalosti a povědomí o funkcích Facebooku, dozvěděla jsem se spoustu nových věcí a zjistila, jaké další vychytávky a nástroje může člověk na Facebooku používat. :-) Ještě jednou moc díky za super školení.

Přijďte na školení, pokud...

Školení je sestaveno pro začátečníky až středně pokročilé. Což je dost abstrakní, že? Přijďte, pokud jste na začátku, nebo pokud na sociálech makáte, a to i včetně reklamy, ale výsledky nejsou.

Můžete přijít i nepolíbení

Pokud vás v obsahu školení děsí nějaké termíny, není se čeho bát. Nemusíte je znát nyní, budete to vše ovládat, až opustíte mé školení. Půjdeme na to od píky. A ten, kdo už něco umí, si to aspoň sjednotí a znalosti obohatí.

Zvolte radši konzultaci, když...

Nejsem markeťák, co by si troufl školit jen začátečníky. Živí mě právě ta vyšší dívčí. Tam ale doporučuji konzultace. Pokud jste profík nebo pracujete v agentuře, mrskáte kampaně jak Baťa cvičky, říkají vám něco termíny jako je DPA, optimalizace na konverze, vícefázový retargeting, nebo v reklamě utrácíte rakety, tak na kurz nechoďte. Není pro vás a dejte prostor někomu, komu by se to opravdu hodilo, protože kapacita je omezená. Vy už tohle umíte.

 

V takovém případě přijďte ke mně na konzultace, kde si popovídáme jeden na jednoho. Pravidelně konzultuji marketingové agentury, PPC specialisty, freelancery, kouče, firmy a podnikatele. Případně vám nachystám firemní školení na míru.

Teď to nejdůležitější - co vás čeká a nemine

A pokud jste začátečník, nebojte, opravdu to zvládneme :)

Část školení vám zašlu předem ve formě videí, zejména věci týkající se Business Manageru. Ten si nastavíte z pohodlí gauče a na místě ušetříme čas a eliminujeme záseky. Dostanete přístup do mé studijní skupiny, v níž je kopice materiálů pro další studium a také obdržíte online pracovní list s dodatečnými materiály, které pravidelně doplňuji.

  • Proč firemní sociální sítě? Proč Facebook, Instagram, Messenger a Stories? Je tam vaše cílovka?

  • Stavební kameny a principy Facebook marketingu

  • Jak by měla vypadat Facebook stránka – vaše výkladní skříň

  • Facebook stránka prakticky – nastavení, přehledy, ...

  • Nastavení Facebook Business Manageru

  • Propojení s webem – Facebook Pixel a jeho události

  • Okruhy uživatelů - přesné cílení

  • Zásady Facebooku, reklam, nejčastější chyby a GDPR

  • Zabezpečení Facebooku a Instagramu

  • TOP Blok: Jaký obsah na Facebooku tvořit, typy příspěvků, fanpage formáty, reklamní formáty, best practices

  • Algoritmus doručování obsahu

  • Soutěže na sociálních sítích

  • Komunikace na Facebooku, textace, community management, publikační plán

  • TOP Blok: Facebook a Instagram reklama profesionála, aukce reklam, machine learning, optimalizace reklam, praktické nastavování reklam, práce s rozpočty, biddování, taktiky

  • Doporučené typy reklam pro účastníky školení

  • Ukázky úspěšných reklam i bizárů

  • Reklamní strategie a retargeting

  • Testování publik, reklam, optimalizací

  • Automatizace

  • Funnely, zákaznické cesty, rozhodovací proces, vícefázové reklamy

  • Kampaně na budování brandu versus výkonnostní kampaně

  • Analytika, vyhodnocování, rozpady reportů, stanovení klíčových identifikátorů, webová analytika, primární a sekundární konverze, vlastní konverze, ...

  • Posílení vašeho marketingového myšlení – brainstorming nad zadáním konkrétních kampaní

  • Social a multichannel mix, propojení marketingových kanálů

  • Nástroje, které vám ulehčí práce

  • Aplikace na tvorbu videí, editování fotek, stories

  • Stalkování konkurence

  • Stanovení krátkodobých i dlouhodobých cílů

  • Pravidla, pokud delegujete správu kampaní na někoho jiného, nekalé praktiky některých agentur

  • Jak pracovat - pár tipů na efektivnější práci

  • Zhodnocení vašich Facebook stránek a volná diskuze

Napište si o školení

Aktuálně nemám vypsaný žádný veřejný termín, pravidelně ale školím organizace, firmy a agentury. Pokud se vám tento balíček školení líbí, ozvěte se mi. Můžeme domluvit i jiný formát školení na míru.